Popular Posts

Sunday 27 November 2011

Morning....

Good morning and selamat pagi to all my friend and LOve...:)-.....Hari ni awal Muharam ( maal hijrah 1433 ), i would like to take this oppurtunity to wish a very joy and happiness awal muharam ....
Hurmm...semalam sudah terubat lah rindu kat hati nie..:)-...Dpt juga aku akhirnya mendengar suara ...baru lah aku boleh buat kerja sikit...kalau tidak nak buat apa pun tak boleh..:)-...teruk sungguh aku ni nohh..:)-hehe...maklum lah dah sayang...kalau sayang mcm ni lah.....
Anyway...masa utk aku membuat persiapan dan study untuk my very final exam soon...so i really hope i can do it.....apa apa pun kena berusaha baru boleh berjaya....
ok lah..anyway aku pun dah nak pergi ke library sat...nak buat rivision...kat rumah nie maklum lah, mana boleh belajar nye...:)-...ok sekali lagi like to wish a very joy n happiness awal muharam ( maal-hijrah 1433 )..
 
Pisttttt....My kitty..Love u soo MUcHh..:)-hehe

No comments:

Post a Comment